Продавець Інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4227 відгуків
Не додзвонились? Пишіть на Viber: 0664088815
вул.Соборна, Рівне, Україна
+380 (66) 408-88-15
+380 (95) 343-54-95
Інтернет магазин
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаОплата при отриманні "Нова Пошта" для замовлень від 250 гривень за умови відсутності поганих відгуків Тарифи - https://novaposhta.ua/ru/basic_tariffs
  • Магазини RozetkaДоступно тільки для оплачених замовлень від 500грн
  • УкрпоштаВідправлення цим перевізником здійснюється 2 рази на тиждень Тарифи - https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна онлайн-оплата замовлення на Prom.ua із резервуванням коштів покупця на транзитному рахунку в банку, до отримання замовлення.
  • ПісляплатаМагазин залишає за собою право запросити передплату у розмірі вартості доставки, залишаючи замовлення, Ви погоджуєтесь на цю умову.
  • Оплата на рахунок
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayПлатежный сервис Wayforpay
  • На карту ПриватБанк
  • Післяплата "Нова Пошта"23грн +2% від вартості. Магазин залишає за собою право запросити передплату у розмірі вартості доставки, залишаючи замовлення, Ви погоджуєтесь на цю умову.
  • Післяплата "Укрпошта"Доставка платна згідно тарифам Магазин залишає за собою право запросити аванс у розмірі вартості доставки, залишаючи замовлення, Ви погоджуєтесь на цю умову.
  • Оплата за реквізитами IBANІнструкція для оплати - https://doubleshop.com.ua/a472574-instruktsiya-dlya-oplaty.html Зверніть увагу! Рахунок зареєстрований у Приват Банку, тому для швидкої обробки замовлення скористайтесь карткою Приват Банку. Гроші з інших платіжних систем можуть надходити до трьох робочих днів. Комісію для переказу коштів встановлює індивідуально платіжна система, яку ви використовуватимете.

Гарантія:

Для отримання гарантійного обслуговування покупець повинен вказати номер замовлення або ТТН відправлення + фото з дефектом або браком з описом суті проблеми на електронну пошту, чат магазину або viber (ця умова прискорить процес розгляду заявки).
Email: help.doubleshop@gmail.com

Розгляд заявки щодо браку займає від 1 до 3 робочих днів з дня отримання повернутого товару.

Післяплата "Нова Пошта":

  • Наложений платіж Новою поштою можливий  для замовлень від 300 грн

 Враховуйте будь ласка що окрім вартості доставки післяплата "Нова Пошта" це ще 20грн +2% від вартості.

Увага!  Компанія залишає за собою право вимагати внесення передоплати за доставку замовлення в розмірі від 100грн

 

Гарантія:

Для отримання гарантійного обслуговування покупець повинен вказати номер ТТН отриманого замовлення або номер замовлення prom.ua + фото з дефектом або браком з описом суті проблеми на ел.пошту help.doubleshop@gmail.com або у чат компанії
  • Розгляд заявки по браку займає від 1 до 3 робочих днів з дня отримання повернутого товару.
  • Пересилання товару для гарантійного ремонту здійснюється за рахунок покупця
  • За всіма замовленнями ведеться база даних. Ми відповідаємо за свої зобов'язання перед покупцем
Важливо! Товари китайського ширвжитку, не мають серійних номерів, маркуються на складі спец. чином. При виявленні спроби шахрайства з боку покупця (пересилання ідентичних товарів, куплених у нас) гроші за товар не повертаються, товар відправляється покупцю назад за його рахунок.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner